برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

تستِ مامان ، کتابی که قبل از نزدیک شدن به مشتری به آن نیاز دارید!

پیدا کردن مشتریِ خوب و واقعی همیشه وحشتناکترین و سختترین چالش هر استارتاپی بوده و هست و خواهد بود! چرا؟ خوب معلومه چرا! چون اگه مشتری نباشه عملا کارو کاسبی هم وجود نداره! اصن بذارین اینجوری بگم که اگر مشتری داشته باشی سرمایه گذارم خودش میاد سراغت. اگر مشتری داشته باشی معروف میشی و حتی میتونی آدمای خوبی تو تیمت جذب کنی. پس یعنی اگر مشتری داشته باشی هم پول داری هم تیم خوب و در واقع خوب همه چی دیگه جوره!
اما یه بامبول دیگه که تو داستان مشتری داریم اینه که قبل از لانچ شدن محصول نهایی باید شیرفهم بشیم که مشتری چه دردی داره و ما چه دردی از مشتری رو قراره دوا کنیم!
اگر شما هم مث من فک میکنین که میدونین چه سوالایی باید از مشتری بپرسین تا به راه راست هدایت بشین باید بگم زهی خیال باطل!
خوب سوال اول اینجاست که چرا باید از مشتری سوال بپرسین اصلن؟ این که جوابش معلومه! چون اول و آخرش مشتری باید محصول شمارو بپسنده و واسش پول خرج کنه!
سوال بعدی اینه که اصن مشتری ما کی هست و کجا باید پیداش کنیم و چطوری باید بهش نزدیک بشیم که دَر نره اَزَمون؟
حالا که پیداش کردیم چطوری بریم سراغش ؟ (به خصوص واسه یکی مث من که کمرو هستم!!)
حالا که رفتیم سراغش اصن چطوری سر صحبتو باز کنیم؟
حالا که سر صحبتو باز کردیم چی بگیم بهش و چه سوالایی ازش بپرسیم؟
حالا این سوالا رو چطوری و با چه لحنی ازش بپرسیم؟ کدوما رو اول بپرسیم کدوما رو آخر؟
از بین چرت و پرتایی که مشتری میگه بهمون کدوماش به درد میخورن کدوماش مفت نمی ارزن؟
این حرفایی که مشتری تحویلمون داده رو چیکارش کنیم که باعث بشه بعدا بخره؟
اصن با چن نفر باید حرف بزنیم؟ بابا مگه چقد وقت داریم که با یه مشت مشتری هم بخایم بشینیم حرف بزنیم آخه؟
حالا که سوالارو پرسیدیم و پاشدیم رفتیم محصولو ساختیم چطوری دوباره گیرش بیاریم و محصولمونو بندازیم بهش (نه ببخشید بفروشیم بهش؟؟)
جواب همه این سوالا و کلی سوال دیگه رو کتاب “تستِ مامان” بهتون میده!
قصه همینجا تموم میشه؟ نخیر! این کتاب یه راهنمای به معنای واقعی “عملیه”! قدم به قدم باهاتون میاد جلو و بهتون کمک میکنه چطوری باید “ارزشمندترین” اطلاعاتی که نیاز دارینو از پسِ کله مشتری بکشین بیرون!
.
این کتاب هر چیزی که بخاین از مشتری پیدا کردن و حرف زدن باهاش و فروختن بهش رو بهتون میگه
حتی مورد داشتیم طرف اصن هیچ نیازی حس نمیکرده با مشتری صحبت کنه! (همه چیزو میدونسته گویا!!) این کتابو که خونده تازه فهمیده در جهل مرکب به سر میبرده
!
بی تو سی باشین یا بی تو بی هم فرقی نمیکنه
و باید بگم به طرز عجیبی بر خلاف خیلی کتابایی که به درد ایران نمیخورن به درد ایرانم میخوره!

بدون اغراق میگم این کتاب ارزش اینو داره که همیشه کنار دستتون داشته باشیدشو چندین بار بخونیدش و با استفاده از چیزایی که گفته پلن بریزید چون به نظر من فقط این کتاب به درد سوال پرسیدن و چطوری سوال پرسیدن از مشتری نمیخوره، حتی میتونم بگم کتابیه که بهتون در مورد مسائل مختلفی که واسه پیدا کردن مشتری باهاش مواجه میشین هم کاربرد داره…

پس لطفا به پرسیدن یه سری سوال مسخره از مشتری ادامه ندین و به قول ناصر غانم زاده، “اگر در حال راه اندازی استارتاپ یا ساخت محصولی نو هستید همین حالا دست از کار بکشید و نخست این کتاب را بخوانید”

آخر این کتاب یک برگه تقلب هم برای راحتتر شدن کار ارائه شده که من اونو یه مقدار گرافیکیش کردم و میتونین تو قطع A4 پرینت بگیرین و کنار کتاب ازش استفاده کنین…امیدوارم که به دردتون بخوره

لینک دانلود نسخه پی دی اف برگه تقلب تستِ مامان

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE